Logo
Logo
Corona maatregelen DSA

De Avondklok is een feit, maar wij blijven voor u klaar staan

Transport mag gelukkig gewoon doorgaan. Sinds vandaag, zaterdag 23 januari 2021, zijn onze koeriers voorzien van de verklaringen die nodig zijn om tijdens 21:00 en 4:30 te mogen rijden.

Heeft u dus tijdens de avondklok goederen te vervoeren, neem contact met ons op.

DSA Logistiek blijft 24/7 bereikbaar en inzetbaar via 0800 099 77 88 of info@dsa-logistiek.nl

Update zaterdag 23 januari 2021

 

avondklok

Aangepast beleid door Corona

Als logistiek partner staan wij van DSA Logistiek elke dag midden in de maatschappij. We vinden het daarom belangrijk om toelichting te geven over de huidige situatie en hoe wij hier als bedrijf mee omgaan.

Allereerst is het in de weken die voor ons liggen belangrijk om elkaar zo veel mogelijk te helpen. DSA Logistiek draagt dan ook zijn steentje bij en probeert op een zo veilig mogelijke manier zijn diensten voort te zetten, als transport stil ligt, dan ligt alles stil! Het is duidelijk dat de transport- en logistieksector al vroeg last had van het virus en tot nu toe hard is getroffen.

In lijn met het advies van het RIVM hebben wij de volgende maatregelen genomen met betrekking tot zendingen en koeriers:

  • Onze chauffeurs houden minimaal 1,5 meter afstand.
  • Onze auto’s worden frequent grondig gereinigd van binnen.
  • Voor ontvangst hoeft niet altijd meer getekend te worden. Uw naam wordt door ons genoteerd.
  • Experts hebben aangegeven dat Covid-19 niet via zendingen (dozen, pakketten) overgedragen worden en daarmee kunnen we, mits goed verpakt, uw zendingen risicoloos bezorgen.
  • Overige aanvullende maatregelen zoals uiteengezet door RIVM en onze regering zullen opgevolgd worden.
  • Verwacht u een zending en bevindt u zich in een risicogroep, laat het ons dan weten! We zorgen dat de chauffeur dan extra maatregelen neemt m.b.t. uw veiligheid.

Op de vestigingen van DSA hebben wij de volgende maatregelen genomen om medewerkers veilig te houden:

  • Onze planners werken zodanig dat persoonlijk contact zo veel mogelijk wordt vermeden.
  • Waar mogelijk worden werkzaamheden vanuit huis voortgezet.
  • Ons kantoor en gebruikte opslagplaatsen worden dagelijks meerdere malen grondig gereinigd.
  • Als ons personeel symptomen vertoont, hoe mild dan ook, worden zij verzocht om thuis te blijven.

Update 15 oktober 2020

Maatregelen DSA Express i.v.m. Coronavirus

DSA Express blijft voor u ook in deze tijd met spoed goederen leveren. Uiteraard wel met getroffen maatregelen. DSA Express blijft op de hoogte van de maatregelen die worden getroffen vanuit het RIVM
omtrent het Coronavirus. Deze maatregelen worden door ons als koeriersdienst opgevolgd.

In dit bericht leest u welke maatregelen er zijn genomen m.b.t. tot het laden en lossen van de goederen.

Laden/lossen

Bij alle laad en los locaties, nemen onze chauffeurs voldoende afstand.
Onze chauffeurs voeren zelf de naam en tijd van levering in de applicatie/op vrachtbrief.

Laden/lossen op locatie

Om de gezondheid van onze chauffeurs, u en uw klant te waarborgen, worden de goederen tot de deur geleverd en niet meer op locatie in een bedrijf. In bepaalde gevallen wordt er tussen de planning en klant nauw overlegt indien de goederen
wel geleverd moeten worden op een locatie binnen een bedrijf.

Geopend of gesloten

Heeft u goederen bij een klant te lossen, maar u weet niet zeker of de klant aanwezig is. Ga dit dan eerst na voor u de rit door ons laat uitvoeren. Dit voorkomt onnodige kosten.
DSA Express blijft 24/7 bereikbaar en inzetbaar. Heeft u vragen, mail deze dan naar info@dsa-express.nl
Wij danken u voor uw begrip in deze situatie

Deze informatie is ook als pdf te downloaden.

Wij danken u voor uw begrip.

Update 23 maart 2020